RSS

Raya 2008

Raye taun ni aku rase cam tak lengkap je. Aku rase agak terkilan sebab rumah yang aku plan nak gi beraya tapi aku xpergi. Ada sorang atuk sedara still ingat lagi kat aku. Biasenye raye pertama aku akan pergi beraya bersama adik beradik aku tapi taun ni mase aku nak pergi rumah dia tertutup. Maka kami tangguh. Aku banyak menghabiskan masa kat rumah. Abg-abg dan akak aku tak banyak masa yang diaorg ada coz ada komitmen di sebelah mertua. adik aku palk sibuk ngan member dia. aku nak pergi sorang2 malas la plak. Aku nak sangat pergi bukan sebab ape, masa abg aku pergi beraya kat rumah atuk tu, atuk tu tanya khabar aku. terharu aku dibuatnya bila org tua cam dia still ingat kat aku. Aku ni bole dikira cucu yang jauh dpd dia. Ni belum kira bapa member kamcing aku masa sekolah rendah dulu. Ada sekali aku terjumpe dia dan aku tegur dia dan dia menceritakan kerap tertanya-tanya khabar aku. Pergh... lama tul. Dia still ingat lagi kat aku. Aku terharu. Aku ada tertanya-tanya kat diri sendiri dan ada gak aku buka cerita kat akak aku sebab ape yang diaorg ingat kat aku, akak aku kata sebab PR aku bagus. Aku tak setuju coz aku biase je tapi yang aku dapat rasakan mungkin aku ni best dimata diaorg. hee...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: