RSS

Cuti Umum

Dah hampir 2 minggu aku batuk bercampur selsema. Selama tu jugak aku tak hisap rokok (Hehehe.. Gila apa, kurang hisap je..). Aku tension! Gaji tak dapat lagi. Orang lain sibuk suruh ubah cara hidup, yang terumbang-ambing macam bot tak tertambat ni macam mana..?

Rilek.. Cool.. Aku tak bermaksud nak emosi, batuk berselsema ni memudaratkan fikiran suci aku.

Apa yang boleh dibuat? Macam-macam petua nenek yang aku dah try. Tak elok jugak..

Mungkin ini je jalan yang paling lurus..

Yepi!! Esok pegi klinik ambik sijil cuti sakit.. Hahaha... Saja aku melayukan perkataan M.C. kasi janggal!! Cuti umum yang begitu bermakna. Macam video ni, hayatilah...

http://www.youtube.com/watch?v=Ci5pibnBgt8

Aku maksudkan video, bukan 'benda' yang di-promote! Paham!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 komen:

Unknown said...

bila nak gaji??? soalam yang sama dipersoalkan kat diri ni..

bila dah dapat cek tertanya2 lak 'bila nak clear cek ni???'

memang seksa la bila menunggu gaji..tertekan wehh!! lelagi bila kuar jalan2..maka, jwapannnya dok umah je lah..

uwwarrrgghhh!!! kete mau kena servis la!!!