RSS

Aset Yang Berharga

Isnin yang lalu akak aku ada kursus di Hotel Singgahsana Petaling Jaya selama 4 hari 3 malam. Biasanya akak aku akan roger aku untuk minta teman dia bermalam di hotel. Bukan apa, akak aku tak berani bila sengsorang di bilik hotel ni. Dipendekkan cite aku pun teman la akak aku selama dia di sana. Kebetulan adik aku yang belajar di Gombak dan dekat Bangi pun join sekali. Kebetulan diorang takde kelas. Sebelah siang aku macam biasa aku pergi kerja. Tapi bila malam, akak aku ajak jalan-jalan KL. Walaupun penat aku gi juga bersama adik-beradik aku gi jalan-jalan Times Square, KL Sentral dan Kajang. Kakak aku duk Johor, so banyak yang dia teringin nak pergi bila sampai KL. Walaupun penat seronok gak la gi jejalan, lepak dengan adik-beradik aku. Bila kuar dengan akak aku, macam-macam yang dia belanja. Makan pun macam-macam.

Pergh!! Besh besh. Tapi bila nak last day tu, aku rasa macam tak puas pulak bila nak berpisah. Erm.. Ni la aset yang berharga yang aku amat hargai. Tiba-tiba rasa dah lama tak lepak dengan mak bapa aku. Next week aku mau balik kampung. Lepak sama family. Yeay!!

Jika sebelum ni aku terfikir teringin nak ada awek, belum tentu kalau ada awek aku dapat luangkan masa bersama adik beradik aku.

Maka, aku kena hargai ape yang aku ada dan apa yang aku tiada tu pasti akan aku perolehi apabila tiba masanya nanti. Redah jee..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: