RSS

Don't Remember..

Waa... Malu betul aku. Jarang sekali aku bagi speech di khalayak ramai. Semalam adalah hari terakhir aku kerja kat THCC. Office lama aku ada mengamalkan 6 minit EKP kena bagi speech dalam Bahasa Inggeris sebelum balik dan semalam adalah hari terakhir aku kena bagi speech kat sana. Sedang aku bagi speech dan dalam pada aku mencari perkataan untuk berkata-kata, sekali aku tersalah cakap laa.. "if u all have do activity like playing futsal, don't remember to call me". Sebenarnya ayat ni tidak sesuai kerana semacam memberi amaran. Dah la broken english, salah pulak tu. Huh!! Niat aku sebenarnya nak bagitau jangan lupa ajak aku, salah cakap punya pasal aku kena gelak ramai-ramai. Huu malu malu..

Apa pun, terima kasih di atas jamuan yang serba ringkas untuk mengucapkan selamat maju jaya kat aku di tempat kerja baru dan happy birthday untuk Sariwan coz dia birthday boy pada bulan 7. Ada Dominos, ada kek, ada popia, ada Coca-Cola, ada Sprite. Terima kasih bos, terima kasih management team yang lain dan terima kasih semua kawan-kawan sekerja. Patah tumbuh hilang berganti, Insya-Allah korang akan jumpa peganti aku yang cambest ni. Hee..

Hati memang rasa berat nak meninggalkan korang tetapi demi membina kerjaya baru, aku kenalah buat keputusan yang sebaiknya. Chewah... Buat Redzuan, Adam, Fairul, Sariwan, Zaff, Abang Samsul, Bani, Naza, Suraya, Tandop aka Maznah, Murni, Mak Su, Mama Rina, DO, korang memang best. Ada rezeki Insya-Allah kita jumpa lagi. Selamat maju jaya kepada semua..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: