RSS

Gempak Giler..

Kedah (4) vs Iran (1)
Kedah (1) vs Jepun (0)
Kedah (3) vs Australia (0)
Kedah (0) vs Chelsea (2)
Kedah (2) vs AC Milan (3)

Ini adalah rekod perlawanan persahabatan Kedah sebelum mereka bermain di suku akhir AFC Champions League bulan depan. Ternyata ini merupakan rekod yang baik.

Tapi ni bukanlah the real games, cuma simulation game PES6 (Pro Evolution Soccer 6). Mula-mula aku pilih team dari Asia, kononnya nak bagi balance. Last-last aku pulak kena titik. Geram punya pasal aku pilih Chelsea dan AC Milan. Menang memang la menang tapi susah siot!

Aku>> Oi! Kuat gile kau create team Kedah. Jangan cambest sangat!!
Lan>> Amacam? Macam real-kan. Sapelah yang download team ni. Haha!
Aku>> *#&@$&!=p
Lan>> (senyum tak terkata)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: