RSS

Cintan-Cintun


Disebabkan dah lama aku tak menulis, jadi aku nak review satu topik universal ringan. Topik CINTA. Korang tau ke pasal CINTA? Pandai sangat ke? Takpe, biar aku uruskan masalah pemahaman korang tu.

CINTA mewakili satu emosi mendalam, yakni pengalaman yang berkait rapat dengan rasa nak dicintai dan juga tarikan seksual antara laki perempuan.

Boleh dikatakan CINTA ni ada kena mengena dengan sikap, keadaan dan juga perasaan dari sesuatu yang biasa sehinggalah pada daya tarikan dalaman orang yang kita tergila-gila tu.

Ok, disebabkan aku rasa macam nak mencari CINTA guna friendster, myspace atau tagged sekarang ni. Aku tinggalkan dulu topik CINTA . Bertemu kita dalam waktu terdekat.

p/s: Aku baru join satu group ala-ala myspace, giler gempak awek dia..hahahaha...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 komen:

AKK-KAY said...

equation tu chee penah gune as desktop BG :S
adakah korg bdua 2x5? i wonder? lols