RSS

Berjuta-Juta..

Pasal bola lagi. Akhirnya Ronaldo dan Kaka telah sah menjadi pemain Real Madrid. Misi utama ialah untuk mendapatkan pemain terbaik abad ini dan mahu Real jadi juara UEFA Champions League. Boleh ke diorang menang?? Pasukan yang dibarisi pemain terbaik tidak semestinya boleh memenangi piala contoh terbaru Argentina kalah di tangan Ecuador 0-2 dalam pusingan kelayakan Piala Dunia 2010.

Untuk musim depan saja, ada 2 rekod pembelian pemain telah dipecahkan. Dalam ramai pemain tu, aku lebih minat Zidane. Dalam zaman gawat ni, agaknya kalau aku minta Zidane 1-2 juta ringgit, dia bagi tak?? Diorangkan banyak duit. Apa la sangat 1-2 juta tu kan.. Hehehe.. =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 komen:

AinNur Haris said...

Cristiano Ronaldo tu bukan best sangat pun.. hikk hikk.. sowwiiii..

(^,^)

Basuh Baju said...

masalahnya cmne lu nak jmpa zidane? haha

tasekM said...

cerita bola ni yg lemah nih... hi hi.

;p

Acaii Jawe said...

Aah zidane gak bestlah kan din..aku rasa kalau bola kat kaki dia takde sapa bleh amik or rampas,hahaha..:) aku rasa MU masih kuat lagi takde ronaldo tu..:) dan real blum tentu bleh menang UCL tahun depan..

mohadi said...

CAHAYA MATA - betul2. setuju sgt. bukan best sgt pun. huhuhu..

Basuh Baju - jmpa dlm mmpi k?? hehehe..

tasikmerah - jgn lemah2. cerita bola la best. kena sihat dan kuat. hehehe..

Acai - Zidane mmg best cai. ak suka tgk dia main dan aku rindu nk tgk dia main lg. ingt x mase france lwn brazil ibarat zidane vs brazil. gempak beb. real mmg lum tentu leh mng tp chelsea cam ne?? bole ke?? hehehe.. =)