RSS

Macam Tak Percaya..

Hari ni aku baru balik dari kampung. Saja bercuti lama sikit. Malam semalam Lan mesej bagitau, Arsene Wenger turun Dataran Merdeka. Aku buat tak layan je, ingatkan saja provok aku. Tapi selepas balik dari kampung dan online, tak sangka Wenger betul-betul turun Dataran. Apasal takde masuk surat khabar? Apasal aku tak tau? Hampeh tul. Kalau tak, boleh la aku turun sama lepak-lepak dengan dia pekena teh tarik. Apa tujuan Wenger turun Malaysia pun aku tak pasti. Mungkin saja nak bercuti di Malaysia ataupun FAM nak gajikan Wenger sebagai coach sementara menghabiskan 'season break'.

Nasib baik brader ni (Pipiyapong) ada update pasal Wenger. Dia pun fan Arsenal jugak dan memang popular di kalangan blogger. Aku kenal dia, cuma dia saja yang tak kenal aku. Hahaha. So, layan sajalah info dan gambar Wenger di dataran. Adioss..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 komen:

AinNur Haris said...

sajer nak singgah utk bgthu, SAYA datang Dataran Merdeka tghari tu semata-mata utk tgk Wenger secara live..

handsome..!! (^,~)