RSS

Darah Manis in the End..

Puan Suraya aka Gaia si darah manis baru kahwin pada 16 Ogos lepas dengan pasangannya Mohd Hanif. Selain tu adalah dalam 2 lagi member aku yang baru kahwin. Antaranya Eddy dengan pasangannya dan Zaff dengan Pn Zainab pada 17 Ogos. Sebelum ni status diorang semua tunang. Ini bermakna darah manis diorang dah tamat tempoh. Dan sekarang diorang dah bukan berdarah manis lagi dah dan tak tidor sorang-sorang lagi.. Mesti bestkan.. Hee.. =p

Zaff dan Puan Suraya merangkap ex-ofismet aku mase keje kat Tabung Haji dulu.
Eddy member bola aku mase blaja dulu.
Dan tidak lupa kepada Pyan (member mase aku balaja dulu) bersama pasangannya Pn Yus Adlin yang dah sebulan kahwin.

Di kesempatan ini, aku ucapkan 'Selamat Pengantin Baru' kepada diorang dan semoga bahagia dunia akhirat serta kekal hingga ke akhir hayat. Ameen..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: