RSS

Selamat Hari Pekerja..

Berdebar-debar bila aku tengok game Gunners lawan Setan Merah. Nasib baik kena 0-1 je. Harap-harap next week menang pulak.

Erm.. Cerita Gunners cerita semalam. Tapi apa cerita hari pekerja tapi macam bekerja. Bukan bekerja tapi aku ada kursus 3 hari sampai hari Ahad ni. Aku yang pergi kursus under ofis aku. Kursus habis pukul 7 malam tapi pukul 5 petang aku dah blah. Saja nak balik awal. Dah macam ponteng sekolah. Tapi bila difikirkan, tak elok pula sebab tak manfaatkan peluang menghadiri kurus dengan sebaiknya. Pasti ada ilmu yang aku terlepas. Apa pun benda dah berlalu. Nak menyesal pun dah tak guna.

Anyway, Selamat hari pekerja kepada yang bekerja. Huhuhu..

Notakaki: Sedikit nasihat, jangan tiru perangai di atas. Tak amanah namanya. Sekian terima kasih.. =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 komen:

therosputih said...

sekali sekala rasa gak nak ponteng kot