RSS

New Place - Part III

Kebelakangan ni aku ada benda yang aku nak update tapi ada saja aral. Dan bila ada masa yang sesuai mood pulak tak ada. Entah ke mana entah dia pergi, lari dan bawa diri. Aku sendiri pun tak tau. Tapi hari ni sedang aku asyik tekun bekerja, tetiba fiil nak 'update' tu datang jugak membuak-buak untuk aku lepaskan segala yang terbuku dalam sanubari ini. Cewwah.

Hari ni aku kena pindah semula ke ofis di hq atas alasan nak reshuffle depatmen kat tempat aku kerja ni. Dan jabatan aku terlibat. Berita tak best ni aku dah tau dari minggu lepas lagi.

Dulu memang rasa tak selesa kena pindah keluar dari hq. Tapi bila dah lama dan rasa selesa, perasan tu bertukar. Sekarang serius aku rasa tak best kena balik tempat asal kat hq tu. Kalau nak dibandingkan ofis sekarang dengan hq, aku rasa kat tempat lama lagi best, syok. Kerja pun tak ada tekanan sangat. Lepas ni pergi kerja pun tak ada mood agaknya. Harap tak adalah sampai macam tu. Petang ni nak kena kemas barang dan hantar ke hq. Esok mula kerja kat sana. Arghh.. Jiwa kacau dibuatnya wehh..

Oklah, aku nak sambung kerja aku. Bila difikirkan baik buruk, hadap sajalah labuuu... Ikutkan sangat mood ni memang susah. Adiosss..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: