RSS

1st Car..



EG9 VTEC - Ni kereta yang paling aku minat. Tapi.. Ramai kata maintenance tinggi, tak mampu rasanya.

Toyota SEG - Kira ok la. Pandai make up, smart jadinya. Abang Tiar aku pun galakkan pakai SEG. Stylo beb. Hehehe..

Nissan Sentra - Pun ok gak. Tapi pada aku kereta ni sesuai pada yang dah berkeluarga. Aku bujang lagi laa..

BMW 5 series - Waa.. Ni masa aku dah kaya nanti. Rileks-rileks..

Satria - Tak minat. Ada 2 pintu je.

Wira SE - Aku rasa ni paling ok. Erm..

Myvi - Ok gak la kot..

Abg Ngah >> jangan ngada-ngada. Pakai je motor dulu. Kalo nak sangat pakai je Kancil. Jimat.
Aku >> ... (Aku mana minat Kancil)
Mak >> Simpan duit dulu. Belum ada keperluan lagi pakai kereta tu.
Aku >> .... (Wargh!! bila aku bulih pakai kereta ni?? Ramai member-member aku dah pakai kereta. Kereta pun keperluan aku gak. Ish ish ish... Waaa...)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: