RSS

Akhirnya..

"Ayahanda, bonda, anakmu berjaya!" Teringat lagi semasa Jarul usik aku sebelum nak konvo. Ni la yang aku katakan masa malam kebudayaan minggu orientasi di ipts tempat aku belajar satu masa dulu. Lakonan pada malam kebudayaan yang kononnya aku lakonkan watak anak yang berjaya mendapat ijazah dan menyatakan kegembiraan pada mak bapanya.

Semalam, alhamdulillah, setelah sekian lama berkampung di ipts, akhirnya aku berjaya mendapat segulung ijazah. Macam tak percaya pun ada. Rasa seronok bila dapat tengok mak bapa aku senyum kegembiraan walaupun aku bukan dapat kelas pertama. Seronok, terharu dan macam-macam lagilah. Rasa sedih ada jugak coz tak semua member-member 1 batch aku dapat konvo bersama. Rasa tak lengkap. Ye lah kan, masing-masing ada kesulitan masing-masing. Apa pun aku ucapkan tahniah pada kawan-kawan aku yang dah konvo terutama sekali yang tak dapat pi konvo. Korang dah grad akhirnya sama macam aku. Hehehe.. Bravo bravo =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 komen:

suraya said...

baru konvo ke..
cait nepal je konvo tua2
hakhak