RSS

Cinema Cinema Cinema..

Pergh.. Kebelakangan ni, lain macam rajinnya aku tengok wayang. Ni dah bercanggah dengan kempen berjimat cermat ni. Aduyai. Apa pun, kat sini aku bagi rating cerita-cerita yang aku dah tengok.

James Bond : Quantum Of Solace >> 3 bintang (Kira ok la. Ni pada aku la. Tapi jarul cakap cerita ni best)
Madagascar : Escape 2 Africa >> 4 bintang (Menghiburkan)
Antoo Fighter >> 2 bintang >> (Jalan cerita yang ampeh)
Twilight >> 4 bintang (Best)
Los dan Faun >> 4 1/2 bintang (Memang best - Cayalah Afdlin)
The Day The Earth Stood Still >> 3 bintang. (Bolehlah)

ps: -- rating daripada 5 bintang.

Ni belum lagi cerita-cerita yang telah menarik minat aku macam Transporter 3, Histeria dan Cicak Man 2. Apa hal kebelakangan ni banyak cerita yang cambest!? Waa.. Kopak-kopak.. Huu..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: