RSS

Selamat Berjuang

Perang psikologi telah bermula menjelang pertemuan antara dua musuh tradisi, skuad Gunners dan Setan Merah. Ofismet aku yang rata-rata fans Setan Merah dah mula buat serangan psikologi dan ini buatkan aku berdebar-debar tunggu keputusan perlawanan pagi nanti, terutama sekali Yo dan Ajib. Diorang ni memang agak taksub dengan tim kebanggaan diorang dan selalu poyo dengan aku selaku peminat tegar skuad Gunners ni.

Dan sememangnya menjadi prinsip aku untuk tidak bermegah-megah dengan tim febret sebelum perlawanan selesai. Kerana dalam bola sepak, apa saja boleh berlaku dan aku harap sangat skuad Gunners dapat bermain dengan baik dan menang perlawanan yang tinggal beberapa jam saja lagi. Inilah dia perasaan seorang peminat bola sepak yang true. Huhuhu..

Semoga Wenger menggunakan taktikal yang betul dan moga pemain Gunners dapat bermain dengan cemerlang. Selamat maju jaya!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: