RSS

VS Kelamin..

Awal tahun baru, penduduk di kawasan kampung tempat tinggal aku buat aktiviti perlawanan bola sepak antara Bujang vs Kelamin (bagi yang dah berkahwin).

Sebenarnya aku tak tau pun ada aktiviti ni. Aku turun je main bola seperti biasa. Tapi bila sampai je, ada brader tu tanya aku, bujang ke kelamin? Aku dengan blur-blur pun jawab, bujang. Dalam 10 minit 2nd half bermula, aku dimasukkan bermain di sayap kiri ala-ala Samir Nasri. Sebelum aku masuk kedudukan Kelamin mengatasi Bujang dengan jaringan 2-0. Perlawanan ni tamat dengan kedudukan 2-1 di mana team Bujang kalah. Dan yang menariknya gol team Bujang dijaringkan oleh brader yang main ala-ala Samir Nasri (aku le tu). Hehehe..

Habis je game lepak-lepak dengan brader-brader bagi merapatkan silaturrahim. =)

Psst: Kelamin?? Hehehe..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: