RSS

Sebab-Sebab Aku Malas...

Okie, bertemu kita di ruangan manusia ordinari sekali lagi, sekian lama tidak menulis, rindu bersarang dihati. Apakah ini tandanya cinta sudah bersemi? Tak masuk akal sungguh gaya penulisan macam ni, ada ke aku yang rock nak tulis leleh.

Baik, biar aku 'straight to the point' je..

Walaupun aku tau ramai yang mengutuk sebab aku tak update blog ni dengan isi-isi cerita menarik, tapi aku gagahkan diri seperti 'Drogba yang gagah' untuk menulis, sekaligus menutup segala ceritera palsu.

Sebab-sebab aku malas..

1) Aku seorang yang sangat 'busy', bukan 'busy body', tapi buat-buat 'busy'
2) Aku mencari idea yang bernas supaya penulisan aku lebih 'kick'
3) Aku membanteras kejahatan dalam dan luar negara, macam mana nak menulis kalau jadi superhero, tolong orang sana sini?
4) Aku baru terjaga dari mimpi, aku ingat dunia berubah menjadi semakin baik, tapi malangnya tidak..

Aku harap kawan-kawan aku percaya, tak adalah lagi kata-kata kejian, amarah dan kutukan seperti "Update KE LAUT!" ataupun "Macam tunggu bulan jatuh" ditambah dengan penggunaan kata "Hampeh!".

Cukuplah kawan-kawan, mari kita berdamai, mulakan hidup baru.

p/s: Aku harap semuanya hepi... Hihihihi...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: