RSS

Terima kasih TNB



Lepas dah ada entri terbaru dekat sini, baru ada semangat nak 'update'.

23hb Julai baru ni aku ada masuk paper lagi. Ni semua sebab futsal jemputan oleh TNB sempena Piala Dunia yang telah dimenangi Sepanyol 1-0 ke atas Belanda.

Menariknya perlawanan akhir Piala Dunia 2010 ni kerana ia ibarat Fabregas lawan Van Persie, Dirk Kuyt lawan Torres. Ada wakil Arsenal dengan Liverpool di situ. Chelsea sama Manchester United ada wakil tak?? Gol kemenangan dijaringkan oleh Ineasta setelah mendapat lorongan cantik dari kapten Arsenal Cesc Fabregas.

Berbalik semula futsal jemputan tadi. Berdasarkan siapa cepat dia dapat TNB telah memilih Sepanyol untuk pasukan yang diwakili, TV3 pilih Belanda. Team selebriti pilih Brazil dan team yang aku wakili pilh Argentina.

Tujuan futsal jemputan ini adalah untuk mengeratkan TNB dengan media. Menang atau kalah Semua dapat hadiah. Rasa bertuah bila dapat jemputan perlawanan futsal macam ni.

Makan minum disediakan sepanjang kejohanan. Setiap pemain dapat hadiah walaupun dapat tempat terakhir. Macam-macam dapat antaranya hamper, beg, topi, pen, buku dan yang lebih menarik dapat jersi.

Argentina menang 5-0 dengan team selebriti yang terdiri Arm & Fikri dari Raja Lawak 3 dan kumpulan Chapter. Menang 4-0 dengan Belanda (TV3) dan kalah 1-4 dengan Sepanyol (TNB).

Tahniah dan jutaan terima kasih kepada TNB kerana menjemput, bagi layanan yang terbaik & hadiah-hadiah yang diberikan. Ada kesudian jemputlah lagi. hehehe..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: