RSS

Gomo Kelate Gomo vs Hobin Jang Hobin

Futsal jam 9 terpaksa aku cancel sebab hujan. Dah hampir separuh perjalanan, tapi disebabkan hujan lebat lebih baik aku balik layan final Piala Malaysia lagi best. Agak keliru nak sokong team mana, kalau nak ikutkan team negeri, aku lebih prefer sokong Kelantan kerana mak aku asal sana dan aku lebih ramai member dari sana daripada N9. Tapi kalau nak ikutkan pemain dan coach aku lebih suka N9 kerana coach skuad Rusa ialah Wan Jamak, manakala pemain Rezal Zamberi Yahya dan Idris Karim dari Johor. Aku frust fan Kelantan yang overreact sampai bakar kerusi, bakar mercun, baling botol dan segala macam dalam stadium. Aku rasa fan N9 pun sama jugak.


Permainan kira bolehlah.. Tapi yang aku pelik kenapa Shukor Adan boleh dapat Man of the Match. Bagi aku, Zaquan Adha lebih sesuai kerana dia yang merencanakan hampir semua gol N9. Keputusan N9 menang 3-1 , tahniah buat pasukang 'Jang'.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: