RSS

Semuanya OK

"Bersendiri lagi
Mengenang yang terjadi
Menyentuh hati..." - KRU

Aku suka nyanyi lagu di atas bukan sebab apa, mungkin aku agak kerap keseorangan. Duduk rumah sorang-sorang, layan muvi sorang-sorang, pergi ke sana ke sini pun sorang-sorang. Nyanyi untuk menghiburkan diri. Member-member rumah jarang ada di rumah atas urusan kerja, dating, balik kampung dll. Aku pulak jenis yang malas nak keluar rumah melainkan kalau ada urusan atau ada member-member yang ajak.

Agak lama aku tak update blog. Aku suka baca blog orang lain, tapi nak meng-update memang susah. Bila aku ada bahan nak update, lain pula jadinya. Nak update blog kena ada jiwa. Kalau tak ada jiwa, dah jadi macam beban bila nak kena update. Hasilnya, macam entri ni la, KOSONG!!


Notakakiku: Masih mencari fiil nk update blog.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: