RSS

Papa + Dom

Semalam aku baru tengok cerita Papadom. Bagi aku cerita-cerita arahan Afdlin Shauki memang tidak mengecewakan setakat ni. Cerita kali ini seperti biasa ada unsur humor dan sedih serta pengajaran. Aku tak pandai nak ulas panjang lebar. Korang tengoklah sendiri. Tak syak lagi cerita ni memang best!

Notakakiku :
1. Trailer Papadom
2. Ulasan filem Papadom
3. Blog Afdlin Shauki
4. Entri Papadom oleh Afdlin
5. Wikipedia Afdlin Shauki

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen:

Anonymous said...

ptg ni nak tgk :D

sukabebel said...

cite ni best tp de gak part yg m`buatkan aku nyaris tdur(coz aku xsuka sgt tgk cite sedih)tp cite ni byk sinikal..dialog2 nye penuh maksud t`sirat..slain cite family aku suka cite himbo(farid kamil)n cite bimbo(scha)..n camner pompuan xkira la pandai atau x..bl dh b`cinta mst jd cam watak mia 2..hehe..tp cite ni b`jaya wat laki kt sebelah aku nangis..n bestfren aku yg kt xb`baloi tgk cite melayu kt cinema pun nangis gak...