RSS

New Place..

Hari ini aku kena tukar tempat kerja baru. Bukan bermaksud aku tukar kerja. Masih kerja yang sama cuma tempat yang baru. Ini adalah kehendak pihak pengurusan yang kononnya hendak memastikan suasana yang terbaik bagi semua pihak.

Kalau dulu di meja lama aku berdekatan dengan laluan ke studio yang biasanya jadi laluan artis/model, berdekatan dengan laluan ke tandas dan berdekatan dengan printer. Memang macam-macam orang aku boleh tengok. Dalam erti kata lain cuci mata, hee... Tapi sekarang aku hanya mengadap monitor yang berlatar belakangkan dinding dan di dalam bilik yang hanya memuatkan department aku lebih kurang 30 orang. Waa... Busannya! Lepas ni semangat nak pergi kerja macam dah tak ada dah. Dah tak dapat tengok Fida bintang Pantene lagi, Juliana Evans, Maya Karin, Farah Brit Brit, Jojo, Rachel Weisz, Mandy Moore dan lain-lain.. Lepas ni, hanya concentrate pada kerja saja. Tak ada benda yang boleh hilangkan mengantuk. Waaa...

(Jojo, Rachel Weisz dan Mandy Moore saja aku tokok tambah, huu..)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: